Figová Jacqueline

 

ročník: 19.4.1993   

výška: 176cm

65kg soutěžní váha

míry 92/64/92

můj trenér je Martin Lešenar

   Zdravou výživou a fitness se zabývám sedmým rokem a za tu dobu jsem nasbírala plno zkušeností a znalostí jak z praxe, tak ze studia na vysoké škole, kde jsem vystudovala obor Regenerace a výživa ve sportu. Proto mé zaměření na poradenství v oblasti výživy a tréninku bylo logickým krokem, jak nabyté znalosti a vědomosti předat dál.

   Pro závody v Bikini fitness jsem se rozhodla teprve před půl rokem a do přípravy dala 100%. Určitě budu v soutěžení pokračovat, protože jsem ze závodů úplně nadšená.

Můj blog se zdravými recepty: odkaz zde

Moje fb stránky: facebook

0 1 / 2 0 1 6  -  F i g o v á  J a c q u e l i n e

Prosíme o Tvou nejoblíbenější fotografii, kterou máš nejraději:

Kdo nebo co Tě ke cvičení přivedlo?

Sportu se věnuji již od dětstí. Osm let jsem se věnovala závodně aerobiku, ke kterému automaticky spadala i základní gymnastika a časem i posilování ve fitness centru. Po aerobiku jsem se nějaký čas věnovala tancování, u kterého jsem taky nezůstala, jelikož mi nevyhovovaly přesně dané časy tréninků. Ve fitness centru jsem pánem svého času a pánem svého tréninku, což se mi líbí. V posilovně trávím čas již sedmým rokem a je to sport, který mi k srdci přirostl nejvíce.

Kolik hodin a dní strávíš v posilovně?

Vždy jsem byla zvyklá cvičit 5-6x týdně a trénink mi zabral asi hodinu a půl. Jelikož jsem se loňským rokem zamilovala do závodění, tak můj čas již bude záviset na tom, v jaké části přípravy budu. Momentálně, měsíc po závodech, cvičím 4x týdně s krátkým kardiem a zařazuji i jiné sporty a v předsoutěžní fázi jsem cvičila 6x týdně plus delší kardio. Před závody zařazuji i dvoufázové tréninky.

Které cviky/cvičení nemáš ráda a které naopak miluješ?

Obecně mou nejméně oblíbenou partií je hrudník. Oblíbených cviků mám víc, patří mezi ně leg press, dřepy s volnou osou, mrtvý tah,..

Jak Tě, jako "fitnessku" vnímá okolí?

Mí dobří přátelé mě ohromně podporují a jsou šťastní za úspěchy, kterých jsem dosáhla, protože vědí, jak těžkou cestou jsem si k nim došla. Setkala jsem se ovšem i s nepřejícností u lidí, co mě naprosto neznají, ale to se bohužel stává.

Jak často hřešíš a čím?

V přípravě na podzimní závody jsem byla od června do listopadu a dnů, kdy jsem mohla hřešit bylo jen pár. Nyní je konec prosince, jsem měsíc po závodech a snažím se nehřešit nijak extrémně, ale dopřeji si stravu, kterou jsem před závody nemohla. Těchto dnů již asi nebude moc. Od ledna bych ráda opět začala s dietou. Takže z celého roku je vlastně jeden měsíc, kdy si občas dopřeji i jinak zakázaná jídla.

Byla někdy doba, že jsi toho chtěla nechat?

Nebyla, naopak chci víc a víc.

Jak probíhá Tvá předsoutěžní superkompenzace?

Superkomenzaci jsem si vyzkoušela pouze dvakrát a jsem si jistá, že ta další bude úplně jiná. Jelikož jsem se svou postavou nepotřebovala nijak moc cukrovat, tak jsem 4 dny jedla pouze bílkoviny z kuřecího masa a bílků a den před závodem začala cukrovat rýžovými chlebíky a burisony, v čemž jsem pokračovala i v den závodů. Poslední trénink byl dva dny před závody. Manipulace s vodou byla pokaždé jiná.

Co děláš ve volném čase?

Volný čas? Co to znamená? Ha, volného času v poslední době moc nemám, každopádně když se nějaký najde, moc ráda cestuji, scházím se s kamarády, vymýšlím nové a zdravé recepty.

Je něco, co Ti fitness dalo a naopak vzalo?

Jelikož je období před závody ohromně náročné, jak z pohledu stravování, tak tréninku, tak jsem nejspíš ještě více oslabila můj již tak slabý imunitní systém. Nic jiného mi fitness určitě nevzalo a mé zdraví se dá jistě co nevidět do pořádku.

Co ještě, mimo cvičení a životosprávy, děláš pro svou krásu?

Kosmetika, manikůra, kadeřnice,.. kdo by to neměl rád :)

Co se Ti na sobě líbí nejvíce?

Líbí se mi, že jsem se odhodlala dát do závodění a našla sílu, abych si mohla začít plnit své sny.

Uvažovala jsi někdy o další kategorii, jako je např. bodyfitness?

V žádném případě.

Kdo je Tvým vzorem?

Nemůžu říct, že bych měla svůj vzor, každopádně obdivuji Marii Paulette, její postava je úžasná! To, co za poslední dobu dokázala Adél Storzerová je neskutečné, patří jí také můj obdiv.

Jacqueline, děkujeme Ti za rozhovor a přejeme mnoho zdraví a úspěchů nejen ve sportu, ale i v osobním životě!

Úspěchy

Své první dva závody jsem vyhrála

7.11.2015 Kubík Fitness Classic 2015 - 1.místo, absolutní vítěz

8.11.2015 GP Jalex Krnov 2015 - 1.místo

domafitusnmaxbaraMuscle Style plavkyfitoneacademyonefit