Pýtaj sa Nikol Weiterové

Máte otázky? Nevíte si s něčím rady? Ano, skutečně se můžete zeptat přímo

Nikol Weiter!

Rubrika ohledně tréninku, pózingu, stravování, módy a dalšího je v přípravě. Nikol nabízí soukromé hodiny, online coaching, možnost konzultace a tréningu a posing Class. Oficiální fcb page: Nikola Weiterova IFBB Bikini Pro

Oficiální profil Bikini-Fitness CZ&SK zde

Ahoj, máš mezi bikinami opravdovou kamarádku, se kterou společně trénujete a jedete jako dvojka nebo se připravuješ sama? Tvé znalosti jsou ohromné, potřebuješ ještě trenéra?

- Sparing: ak mám sparinga, vždy sú to chlapci. Lepšie sa mi s nimi trénuje Viac znesú a najmä v príprave keď idem väčšie váhy, vedia mi dať dopomoc a cítim sa bezpečně.

Niki, kdy Tě můžeme vidět na nějakých soutěžích nebo akcích blízko ČR a SK? Mám pocit, že jsi stále pryč-daleko?:-) Chystáš nějaké semináře zase ve Frýdku místku a v Brně? Jaký byl ten poslední ve Frýdku? Jaká byla atmosféra a fanouškové jen zírají na Tvou krásu nebo řeší opravdu i cvičení?:-) Jsi nádherná!

- Semináre: chystám šnúru seminárov niekedy v Aprily. Budem všetko avizovať na mojej Fanpage. Dakujem pekne za kompliment no na mojich seminároch sa naozaj bavíme o cviceni, strave, doplnkoch, súťažení Atd. Snažím sa svoje znalosti a poznatky posunúť ďalej a pomôct tak tým, ktorí sa snažia o zmenu vo svojom živote no nevedia ako.

Je možné, že mám při kardio cvičení na rotopedu stále nízký tep? 130 nebo 140 nemohu dosáhnout, ale prý to nejlépe spaluje tuky. Když mám tep kolem 100, je takový trénink k něčemu? Nebo se musím fakt tak honit a udýchat? Je pravda, že používám vyšší zátěže, abych tvarovala postavu. Moc kg už navíc nemám.

- Cardio a tepovka: v tomto prípade neviem zodpovedne odpovedať nakoľko nepoznám tvoj vek a iné parametre ktoré potrebujem vedieť na správne určenie tvojej tepovej spaľovacej frekvencie. Vo všeobecnosti keď sa bavíme o intervalovom cardiu, celé trvá 15-20 min a v tom prípade sa snažíme tepovku zvýšiť maximálne. A rapídne znížiť na vydychovu úroveň. Hodnota tepovky sa určuje individuálne. Keď je dlhodobé spalovacie cardio je to jednoduchšie. 30-40 min na strednej tepovej úrovni. Opäť určujeme individuálne. Pri človeku okolo 23-24 rokov je to cca 130

Ahoj, cvičím už asi 3/4 roku doma jen s činkou (7kg) biceps už nějaký povyrostl, takové miminko. Chci se zeptat, zda budu cvičit dále, zda se mi bude biceps ještě zvětšovat nebo už nebude a musím zvýšit i váhu činky?

- Biceps: rozhodne sa ti biceps a ani žiaden iný sval nebude zväčšovať pokial budeš stále používať tu istú váhu. Stále platí pravidlo , že ak robíš objem, váha sa zvyšuje a znižuje sa počet opakovaní

Nikol! Prosím, vysvětli mi, co obnáší profi karta a jaké z ní plynou výhody? K čemu vlastně je? Děkuji

- Profi karta : Je vstupenka do Profi závodného sveta. Získa ju pretekar, ktorý vyhral buď titul absolútneho Majstra Sveta alebo absolutku na jednej zo súťaži Arnold Classic. Take boli pravidla a kritéria, keď som Profi kartu získala ja v roku 2012. Pravidla sa ale každý rok menia. Treba sa spýtať priamo na federácii alebo reprezentačnom zväze v danej krajine za ktorú súťažis. Bez Profi karty samozrejme nemôžeš súťaži na Profi úrovni kde výslednou métou je Olympia.

Mám 35 kilo nadváhu (asi) chtěl bych se jich zbavit a nechce se mi cvičit. Co mám dělat?:-)

- Bohuzial k schudnutiu patrí aj pohyb no naozaj je to 70% strava. Čím je pohybu menej tym prísnejšia a dokonalejšia strava musi byt. Na vybudovanie svalov ktore reálne pália tuk však treba posilovat

--------------

Ahoj Nikčo, jsi skvělá, krásná a úspěšná bikini fitness závodnice, ale jak se říká, ne vždy se všechno daří podle představ a plánů. Tak bych se chtěla zeptat, zda jsi si někdy prošla nejakou krizí a když, tak jak to probíhalo? :-) Děkuji za tvoji odpověď

- Ako normalny clovek i ja prežívam svoje krizi a trampoty. Ci v sukromnom alebo pracovnom zivote. Rozprávať o nich nebudem pretože verim ze čím ďalej sa v problémoch vrtame a zaoberáme sa nimi, tym je to horšie a privolavame si negatívne pocity nazad. Snažím sa zo všetkého zlého poučiť a ist ďalej. To je život

--------------

zeptám se Tě na módu: jaké jsou podle Tebe nejkrásnější soutěžní plavky, které by jsi chtěla nebo máš? Chodíš v nich jako frajerka i v létě? Jaké jsou nejkrásnější legíny (nejoblíbenější) a boty k nim podle Tebe? Nemůžu si vybrat a dopasovat obuv:-)

- od zaciatku súťaženia mam svoju Krajcirku a dizajnerku. Ma stranku Fitness plavky. Šije mi nie len súťažne plavky no ten istý strih mam i na normalny život. Dovolenky atd. Samozrejme nie s kamienkami ale takisto su zaujímavé Emotikona smile leginy milujem takisto ako športovú obuv. Tenisky so schovanym opatkom alebo zvýšenou podrazkou.

--------------

Nikol, přemýšlela jsi někdy o tom, co bude až se soutěžením skončíš?!

- O zakončení súťažnej kariéry som este rozhodne neuvazovala. No len sutaz nie je to preco tento šport robim. Vnímam to skôr ako súčasť cesty.

--------------

Ako by si chcela aby sa uberal "bikini fitness" na Slovensku a ako bolo v Thajsku

- Všeobecne si myslim ze Bikini fitness sa uberá dobrym smerom pokial ide o zaujem dievčat súťažiť a ludi sledovať to. Treba aby si ludi uvedomovali ze ide o reálny šport. Nie modeling. V Thajsku bolo super. Oddýchla som si co je dufam vidiet na terajšej forme :-)

--------------

Jak vypadá tvoje superkompenzace před soutěží?

- Superkompenzacie by Bikini nemali robit vobec. Ak si dobre pripravená, stačí posledne 3 dni obmedziť porcie jedál aby sa stiahlo bruško. Ziadne odvodnovanie alebo cukrovanie. Nie sme 100 kilovi kulturisti

--------------

Nikol! Jak na “polštářky” nad zadkem v pase? Máš nějaký tip?

- polstarky na bokoch su bežný problem typologie postavy. V skutočnosti na ne ziaden zameraný cvik neexistuje. Ide o percento tuku v tele. Každému sa nam väčšie percento tuku ukladá inde. Vo všeobecnosti sa brucho robi v kuchyni teda je výsledkom dlhodobo spravnej stravy. Rozhodne nerobte rôzne tie vytacania v pase na zaručene zistiteľné . To pád len rozširuje pretože 95% ludi to necvici spravne

--------------

Pitný režim: Kolik mám vlastně pít vody za den? chci, aby mi šly vidět svaly a přece když budu moc pít, tak budu “zalitá”, jak to vlastně je? Pít či nepít?

- za každú cenu pit a co najviac. 2 litre denne pri normálnom režime, 3l denne pokial sa bavíme o športovcovi alebo ľuďoch, ktorí majú za den aktivitu. Pravidelne pitie vody zlepšuje lymfaticky systém takze v konečnom dôsledku pitie vody pomáha vytláčať vodu z tela a nezadržateľne ju. Prave naopak.

--------------

Kolik dřepů na jeden den je třeba udělat, aby byl výsledek vidět? Stačí 50 se závažím 10kg nebo je to moc málo a musím hodně přidat? Kolik cvičíš Ty?

- rozhodne nedoporucujem cvicit jednu partiu ako napriklad zadok kazdy den. Na všetko treba cas a rozumný postup. Nic neurychlite ked budete zadok cvicit kazdy den. Na zadok a nohy sa treba zamerať specialne a nie jedným cvikom. Drepy su základným cvikomno treba ich zaradiť do komplexného poriadneho treningu noh a zadku. Takýto trening sa moze cvicit 2x do týždňa. Kazda partia potrebuje cas na regeneráciu.

--------------

Užíváš doplňky stravy nepřetržitě? Co nejlépe funguje na vyrýsování a růst svalů? A kdybych neužívala, svaly nenarostou?

- doplnky výživy su len doplnkami. Neočakávajte od nich efekt, ktory majú na obale bez správnej stravy a cvicenia. Pokial športujete, doplnky stravy su nutnosťou ako komplexne vitamíny, minerály , klubová Vyziva a aminokyseliny. Ak zacat so spalovacmi, tak postupne. Nie hned s najsilnejsim. Na nárast hmoty je vo všeobecnosti nutnosť prijímať dostatok bielkovin takze bcaa, glutamin atd. Na extra efekt je výborný napriklad ecdysteron.

--------------

Kde všude budou semináře nebo tréninky s Tebou? Chystá se i nějaký na severní Moravě?

- treningy, kurzy a seminare sa stale pripájajú a tesim sa veľkému záujmu. Vzdy všetko avizujem na svojej fanpage na FB. Treba pozerať

--------------

Kdo je Vaším vzorem, Nikol? Jste úžasná a zajímalo by mě, kdo je vzorem našemu vzoru?:-)

- dakujem pekne, teší ma ze moja práca a životný štýl motivujú ďalej ludi. Pravdou je ze svoj idol nemam. Na všetkých sa pozerám skôr okom, co ma kto top a ta Dana vec sa mi paci , snažím sa tam dostať. Nikto nie je dokonali a preto nemam jeden top idol.

--------------

Cvičíte doma nebo jen v posilovně? Děláte také cardio nebo pouze silový trénink?

- v príprave cvicim vo fitku. Cardio robim intervalove podla tepovky a s pomocou Bio Oxygen therapy . Metódy, ktoru mame patentovanu v rámci Bikini Fitness Bratislava

domafitusnmaxbaraMuscle Style plavkymadmaxrenata mistrikfitoneacademyonefit