Cihlářová Nikola

ročník: 1992

pocházím z Jihlavy a v současné chvíli se připravuji na svou první sezonu.

O sobě:

   Ke sportu sem byla vedená od malička, prošla jsem si v dětství krasobruslením, gymnastikou a nakonec sedm let tančila akrobatický rock and roll. Z osobních důvodů jsem s tancem skončila asi ve čtrnácti letech.

   Nastalo období puberty, kdy se zájmy ubíraly jiným směrem, než sportem. Maximálně jsem sem tam vyběhla nebo šla na kolo. Cvičit jsem začala ve svých 19ti letech, kdy jsem zjistila, že z hubeného děvčátka se přes pubertu stala žena se sklony mít dole víc než na hoře :). Takže, začalo to celkem nevinně. Do fitka jsem začala chodit abych "zhubla", ale mé první tréninky byly celkem vtipné (dodnes se mi přítel směje). Vůbec jsem nevěděla, jak správně cvičit a hlavně "běhala" na páse nebo valila na rotopedu - hlavně se co nejvíc zapotit!

    Ve fitku jsem se potkala se svým současným přítelem Lukášem Topinkou, který měl v té době už na kontě několik úspěchů v kulturistice. Ukázal mi jak správně cvičit a vysvětlil mi, že je třeba si partie rozdělit na dny v týdnu. Postupně jsem díky němu začala více vplouvat do světa fitness, začala jsem sama vyhledávat ty pěkný fitness holky a sledovala jejich funpage (první byla Nikol Weiterová, poté Sabina Pleváková atd.) Samozřejmě, že jsem si říkala, že bych takhle chtěla vypadat, ale že na to nemám, protože já nikdy žádnou dietu nevydržím.

   Prošla jsem si asi jako každá žena dietami stylem: "Tak od pondělí". Vzhledem k tomu, že miluju jídlo (a hlavně ty špatná jídla :P ), přechod z hambáčů a pizzy do celkem striktní diety vždy dopadl spíše ztrátou svalů a po měsíci návratem ke starým stravovacím návykům ne-li k horším. Byl to celkem dlouhý proces v mojí hlavě, než jsem si uvědomila, že to prostě nebude hned, že musím tělu dát čas a jít na to pomali, že tuk, který jsem na ty stehna a zadek nabírala celou pubertu, nemůže za měsíc zmizet. A hlavně jsem si uvědomila to hlavní - musí to být změna životního stylu, nikoliv rychlodieta. Cvičila jsem 5x i vícekrát v týdnu, to mi nedělalo problém a naopak mě bavilo se zlepšovat. Samozřejmě kombinace silového sportu (a že jsem si uměla naložit) a neřešení jídla dopadlo tak, že jsem měla nějakých 64kg (což při mé výšce 165cm nemusí znít tak hrozně), ale vypadala jsem spíše "objemově" než pěkně žensky a vyrýsovaně. S úpravou stravy jsem začala tak, že jsem vůbec neřešila kolik toho sním, ale co sním. Takže jsem začala prostě s myšlenkou - nejde mi o to hned zhubnout, ale chci dát svýmu tělu z hlediska zdraví to nejlepší. Takto jsem dodržovala celý týden a sedmý den jsem si dala nějaké špatné jídlo. Byla to pro mě motivace celého týdne. Postupem času jsem si den, kdy si dám Cheat meal protáhla na každý desátý den. Takto jsem fungovala asi dva měsíce a ano, pořád se nic extra nedělo. Poté jsem si nastavila už konstantně sacharidy. Jeden den jsem měla 50g S, druhý den 100g S. Stále jsem ale neřešila příjem bílkovin. Masa jsem jedla prostě tak, abych neměla hlad. Zařadila jsem ranní kardio 2x týdně a v tu chvíli se začaly dít věci!

   Na konci prosince, kdy jsem po asi dvou a půl měsících konečně viděla, že se TO pohlo, jsem si řekla, že zkusím od ledna závodní dietu a uvidím, jestli to půjde nebo ne, tedy - sachardiové vlny, počítání bílkovin podle váhy...začala jsem tedy na začátku ledna tímto způsobem, přidala ranní kardio na 4x týdně...Začátek byl určitě těžký, ale stálo to za to...na konci února jsem si už nepřipadala vtipná, když jsem si zkoušela pózing - začalo se TO podobat těm holkám z obrázku :). Dnes mám necelé tři týdny do začátku jarní sezony a pokud se v sobotu 18.5.2015 na reprezentační srazu nominuji, čeká mě start na ME ve Španělsku v bikini fitness juniorů. No uvidíme, co jarní soutěže přinesou a zda se ta dřina a odříká zúročí :)

Startovat budu na jarních soutěžích u nás a v sobotu 18.4.2015 bych se na reprezentačním srazu ráda nominovala na ME v Santa Suzanně - bikiny fitness juniorů. 

 - https://www.facebook.com/nikca.cihlarova

Úspěchy

2. místo EVLS Prague showdown 2016

domafitusnmaxbaraMuscle Style plavkyfitoneacademyonefit